آموزش ترفند های Word
تاریخ : شنبه 7 تير 1393
نویسنده : سیده زهرا جعفرپور

چطور یک فهرست تهیه کنیم؟

شاید فکر کنید خوب ابتدا یک کلمه را می نویسیم بعد آنقدر نقطه می گذاریم تا بالاخره با انتهای خط برسیم! اما این راه هم سخت و هم اشتباه است. Word یک راه آسان و سریع تر در اختیار شما قرار داده و آن هم استفاده از تب است.

۱- ابتدا از تب Home در بخش Paragraph روی کادر محاوره ای آن کلیک کنید

۲- در پنجره باز شده روی گزینه ی Tabs کلیک کنید

۳- در کادر بالا فضای بین ابتدا و انتهای فهرست خود را تعیین کنید. که بهترین انتخاب ۱۵ سانتی متر است

۴- از بین ۴ گزینه ی موجود انتخاب کنید که آن فضای خالی باید با چه چیزی پر شود

۵- روی Set کلیک کنید

۶- OK را بزنید. 

 

حال نوشتن فهرست خود را شروع کنید ابتدا کلمه ی ابتدایی فهرست را بنویسید بعد کلید Tab را از روی کیبورد بزنید بعد کلمه ی انتهایی خود را تایپ کنید به همین راحتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر
آخرین مطالب